top of page
Kundeservice
Velg en kategori under for å utforske ofte stilte spørsmål (FAQ) og tilhørende svar. Om du ikke finner det du leter etter kan du ta kontakt med oss. Vi er vi bare en telefon eller e-post unna :-)
-
Hvordan legger jeg inn en bestilling hos Kulí?Velg ønsket produkt og antall i vår nettbutikk, legg dem i handlekurven, og følg trinnene til utsjekking. Du må oppgi kontaktinformasjon og velge betalingsmetode, Vipps for private kunder og faktura for bedrifter. Du vil ikke bli belastet før vi har godkjent bestillingen. Vi vil da sende deg et "Vipps-krav" på e-post. Når dette er betalt vil vi effektuere bestillingen.
-
Hvordan kan en bedrift bestille levering av lunsj og møtemat fra Kulí?Bedrifter kan kontakte oss direkte for å sette opp en fast leveringsavtale eller for enkeltbestillinger.
-
Kan jeg endre bestillingen min etter at den er lagt inn?Ja, hvis bestillingen ikke allerede er forberedt eller levert, kontakt oss raskt for å gjøre endringer.
-
Hva skjer etter at jeg har lagt inn bestillingen?Vi vil gå gjennom bestillingen din. Når vi ser at vi kan levere til ønsket dato vil du få et "Vipps-krav" på e-post. Når du har betalt dette vil vi effektuere bestillingen din.
-
Kan jeg avbestille ordren min?Ja, du kan avbestille bestillingen så lenge den ikke er forberedt eller levert. Kontakt oss for å avbestille.
-
Hva gjør jeg om jeg har lagt inn feil adresse eller kontaktinformasjon?Kontakt vår kundeservice umiddelbart for å korrigere feil i bestillingen.
Ofte stilte sørsmål om bestilling
bottom of page